Recent Posts

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

2014. január 6., hétfő

Saját karácsonyi díszeim eldobozolása

Ígértem, hogy megmutatom, hogy én hogy dobozoltam el a karácsonyi díszeket:
Azzal kezdtem, hogy leszedtem a dekorációt és az égőket a polcokról, ablakokról, majd kerestem egy megfelelő kis dobozt, amibe az üveggömbök kényelmesen elférnek. Aztán végigszaladtam még egyszer a lakáson, s begyűjtöttem mindent, amiben biztos voltam, hogy legközelebb csak jövő karácsonykor fog kelleni. Ilyen pl. a hóspray, karácsonyi szalagok, a karácsonyi képeslapok, amiket nem küldtem el (milyen jó lesz jövőre, hogy ennyivel kevesebbet kell venni, mert meglesz! :) ), a szalmacsillag készítő műanyag sablonom, a kreatívkodásból megmaradt szalma és toboz darabok, az angyalka amit ajándékba vettem, végül mégsem adtam oda stb.

Ezeket az apróságokat szintén csoportosítottam, s simítózáras műanyag zacskóba tettem őket. Ilyen tasakot egyébként a Müllerben találtam, mindenféle méretben, de internetről is lehet rendelni. Én nagyon szeretem, mert rendezetten, egyben tárolhatók az apróságok, úgy, hogy közben látszik, hogy mi van benne.

Az egyik karácsonyi ajándék dobozát vágtam szét, hogy legyen két nagyobb darab kartonom, amire feltekerhetem az égősorokat, így biztos nem fog összegabalyodni!


 Majd az összegyűlt karácsonyi cuccokat szépen elrendezve (hogy ne nyomódjanak össze) beletettem két műanyag dobozba. Ezeket a dobozokat nagyon szeretem, Bi Box-nak hívják, s a Kikában találtunk egymásra. Sajnos nem olcsó, de években mérve szerintem megéri az árát.

Amit szeretek benne, hogy szép színesek, így a színek segíthetnek a rendszerezésben, pl.. párom kapta a zöld dobozt a barkácscuccainak, a rózsaszín, narancssárga, sárga dobozokban pedig az én dolgaim lapulnak.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy a doboz fedele és oldala részben átlátszó, így egy pillantással fel tudja mérni az eber, hogy mi van benne, akkor is, ha elfelejtette ráírni. Bár a címkézés a rendszerezésben nagyon jó dolog szerintem, én is egyre több mindent címkézek. A fedél két oldalán van egy pattintó, ami odaszorítja a tetőt a dobozhoz, így az nem esik le, sőt, ha csak az egyik felét nyitjuk ki, akkor a teteje könnyedén felhajtható.
És ami még a legjobb ezekben a dobozokban, hogy a méretük úgy van kialakítva, hogy a dobozok könnyen egymásra pakolhatók!


Így hát ezekbe a dobozokba tettem el idén a karácsonyi díszeket, s biztos vagyok benne, hogy jövőre ugyanilyen állapotban találom majd őket! A dobozokat az oldalukon, s a tetjükön feliratoztam.
A dobozokat lehet valami magas, vagy kevésbé elérhető helyre súvasztani, hiszen egy jó darabig biztos nem fog kelleni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular

Recent

Comments