Recent Posts

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

2013. augusztus 3., szombat

Okostelefontartó, Telefontok

Ha már kerestél jó és praktikus okostelefontartót, de még nem találtál, akkor jó helyen jársz, megmutatom, hogy nekünk mi vált be. Pontosabban páromnak vettem egy ilyen mobiltokot tavalyelőtt karácsonyra, s annyira bejött neki, hogy már teljesen elnyűtte, s itt az ideje, hogy vegyek neki egy újat, (s persze akkor már magamnak is, hogy a postaköltség jobban megérje ;) )

Mikor párom kinyitotta az ajándékát, s meglátta ezt a kis telefontokot, először szerintem nem igazán tudott mit kezdeni vele, nem láttam az arcán a kitörő lelkesedét, hogy húha, mindig is egy telefontokra vágyott, s jajj, de jó, hogy végre megkapta! Persze örült neki, mint mindennek, de inkább olyan visszafogottan. Akkor még nem gondolta, hogy ez a kis tok majd a mindennapjai része lesz. Én persze mondtam neki, hogy nézze csak, hogy milyen tök jó, bele tudja tenni a telefont, tépőzáras, a kártyáknak is van helye, meg még egy zipzáros zseb is van hozzá, de abban a pillanatban nem igazán tudta ezeket a tulajdonságokat értékelni. :) Aztán másnap mielőtt elindult volna itthonról, belecsúsztatta a mobilját, s ezzel ki is alakult a kötődés! :) Pár nap múlva már azon kaptam, hogy a régi pénztárcájából szépen sorban pakolja át a bankkártyáját, személyijét, pénzét, hiszen minek cipeljen két tárcát, mikor elég egy is, s még a telefonja is belefér.

Szóval végül nagyon megszerette ezt az ajándékot, hiszen pont olyan kicsi és praktikus, amit a legtöbb fiú szeret! Pont annyi hely van benne, hogy minden fontos cucca belefér, még sem kell nagy táskát cipelnie magával, ha például el megy sörözni a haverokkal, minden nála van, s az egész elfér bármelyik nadrágzsebében. A telefont, ha csörög, a tépőzárnak köszönhetően hamar ki lehet venni, visszatenni, mégsem csúszik ki, a zipzáras rész pedig ideális akár a visszajáró aprópénzek tárolására is. 

És akkor itt a kép is amiről beszéltem: 

És hogy hol lehet megvenni? Én az elsőt a Müllerben vettem, de azóta sem találtam sehol még hasonlót sem, úgyhogy rákerestem a cég hivatalos honlapjára, úgyhogy a következőket innen fogom megrendelni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular

Recent

Comments