Recent Posts

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

2013. május 9., csütörtök

Bizonyítványok rendszerezése

Sokat gondolkodtam rajta, hogy mi lenne a legjobb módszer a fontos papírok, bizonyítványok rendszerezésére, s most úgy érzem, hogy megtaláltam a megoldást! :)

Fontos szempont volt, hogy évekig szeretném őket épségben tudni, szeretném ha nem porosodnának, egy helyen lennének, ha éppen állásinterjúra megyek, akkor ne kelljen keresgetnem őket, hogy mi hol van, ne keveredjen párom bizonyítványaival. A bajom leginkább az volt, hogy mindegyik más méretű, vastagabb, mint egy lap, nehezebb, ezért a tipikus genotherm ("bugyi") nem jó neki, mert csálén kiállnának a kis könyvecskék a mappából.
 A sok rendszerezős blogban láttam, hogy lapok, kuponok tárolására A4-es 12 fakkos mappákat használnak, s akkor egyszer csak eszembe jutott a megoldás, hogy tök jó lenne a bizonyítványaimat ilyenbe tenni! :)
Én ilyen mappát A Müllerben találtam, de biztos, hogy sok másik helyen is lehet kapni. Vettem egy feketét és egy rózsaszínt, a feketébe kerültek a bizonyítványok, a rózsaszínnak még nem tudom mi lesz a sorsa. :)


A mappa vásárlásánál egyébként 2 fajta közül választhattam, a keményebb, stabilabb borítósat választottam, egyrészt azért  mert könnyebb kezelni, másrészt azért mert tartósabb.

A mappához jártak címkék is a hónapok neveivel, egyelőre ennek a hátuljára írtam fel a fakkok tartalmát, ezt majd idővel kicserélem nyomtatottra, hogy szebb legyen, csak még akarok gyűjteni pár feliratnak való szöveget, amiket majd egy A4-es oldalon egyszerre ki tutok nyomtatni. (Spórolok a papírral.)


A bizonyítványokat a megszerzés ideje szerint időrendi sorrendbe tettem, az utolsó mögé pedig betettem az aktuális önáletrajzom (magyar, angol, német nyelven), illetve majd még egy fakkba jön az aktuális építész portfólióm. Így ha legközelebb állásinterjúra megyek, vagy valahova kellenek a fontos irataim, csak. leveszem a polcról a mappát, s mindent szépen rendben megtalálok. Ha nem kell az összes, s kiveszek valamiért belőle egyet-kettőt, utána könnyű visszatenni, mert mindnek megvan a maga helye. :)

A mappa egyébként gumisan záródik, így semmi nem esik ki belőle, nem porosodik, nem koszolódik. :)

Valószínűleg még a külsejére készül majd egy címke, hogy a bizonyítványok vannak a mappában, mert annyira megtetszett ez a mappás módszer, hogy tuti, hogy szaporodni fognak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular

Recent

Comments