Recent Posts

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

2013. április 28., vasárnap

A kezdetek


Régóta gondolkodom azon, hogy rendbeszedem a dolgaim, az albérletünk, a ruhatáram, magam, s az életem, már többször belekezdtem, de úgy érzem, hogy most eljutottam egy olyan pontra, hogy ezt következetesebben, s hatékonyabban fogom tudni csinálni.

Szeretném, ha itthon mindig szép rend lenne, nem kellene reggel órákig a szekrény előtt állnom, s azon gondolkodni, hogy mit vegyek fel, mert a legjobb ruhákat már a héten előttem, a rosszakhoz nincs kedvem, a többi meg a szennyeskosárban hever. Szeretnék egyfajta rendet tenni a fejemben, s a körülöttem lévő dolgokban egyaránt.

Az egész Urban Eve Fly Ladys bejegyzésével kezdődött, amit itt találtok:
Persze a programot többször is elkezdtem, s mindannyiszor belebuktam, de talán nem is ez a lényeg, hanem az, hogy az elbukások ellenére valamennyire hatott rám, s kis részleteket mindig megtartottam belőle, s alkalmazom azóta is, s egyre szebb a lakás, egyre rendszeresebb vagyok a házimunkában, s  ez a folyamat még csak most fog kiteljesedni.

Alapvetően nem vagyok teljesen rendetlen, inkább az a fajta, aki egy ideig lusta, nem csinál semmit, s amikor már nagy a gond, mert nagy a kupi a lakásban, s nagyon idegesít, akkor nekiesek, s jó pár óra alatt teljesen renbekapom az egészet, s aztán kezdődik minden előlről. Ezért is van szükségem arra, hogy egy kis rendszert vigyek a dolgaimba!

A FlyLady program megismerése óta már elég sokat kalandoztam rendszerezés, organizáció témakörben az interneten, sok anyagot és ötletet is gyűjtöttem, s hát itt az ideje, hogy végre a tettek mezejére lépjek, a rengeteg ötletet, gondolatot megvalósítsam. Erről fog szólni ez a blog. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular

Recent

Comments