Recent Posts

About Me
Munere veritus fierent cu sed, congue altera mea te, ex clita eripuit evertitur duo. Legendos tractatos honestatis ad mel. Legendos tractatos honestatis ad mel. , click here →

2014. április 29., kedd

Milyen színű legyen a szobám?

Sok tizenéves lány és fiú kérdezi, hogy hogyan tudná feldobni a szobáját, koliszobáját. Hogyan dekorálja? Milyen színűre fesse és milyen színeket használjon? Most hoztam pár képet a lányoknak, legközelebb pedig hozok majd fiús szobákat is. :)
Mindegyik képről leírom röviden, ami nekem tetszik. :)

Rózsaszín-fekete:


A rózsaszín-fekete szobák egyszerre
csajosak és elegánsak, ezért nagyon népszerűek. Ennél a szobánál a falakat szürkére festették, a bútorok fekete és fehér színűek, s a kiegészítőkkel csempészték be a rózsaszínt a szobába. Nekem nagyon tetszik a nagy Dream (Álmodozz!) felirat az ablak elé felakasztva. :)


Ez szintén egy rózsaszín-fekete szoba, párizsi eleganciával. Itt a különleges kovácsoltvas ágy és az érdekes fekete csillár dobja fel a szobát. Itt a fal halványrózsaszínre lett festve.

Forrás: itt
Itt van még egy példa, itt már a különböző mintákkal is játszottak, így megjelenik a zebraminta, s a pöttyös ágyneműhuzat is feldobja a szobát. Szerintem a fekete függöny túlságosan drámai, de lehet, hogy Nektek tetszik.

Ha nem szereted a feketét, akkor a rózsaszínt fehérrel és vaj színnel is keverheted, hasonlóan, mint ebben a modern szobában. Hogy tetszik?


Nekem személy szerint ez a csillagos-westernhangulatú rózsaszín szoba a kedvencem. :) Annyira egyedi! Szívesen laknék benne! :)

Forrás: innen
Türkiz szoba:

Ha nem szereted a rózsaszínt, de szeretnél vidám-színes szobát, akkor ajánlom a türkiz színt, ami nagyon sok színnel kombinálható, így akár Te is rendszeresen megváltoztathatod a szobád hangulatát. Lássuk!

A türkiz vagy petrol színt élénk fűzölddel kombinálva is igazán csajos eredményt kaphatsz. A többi kiegészítő lehetőleg legyen fehér, vagy citromsárga, akkor lesz egységes, hangulatos a szobád.


Ennél a szobánál pedig a fal inkább kékesebb, de itt is előjönnek a zöld elemek, mint például a fa a falon, vagy az ágytakaró a széken.

Forrás: innen
Itt egy igazán színes, türkizkék-sárga-zöld-lila szoba. Ez szerintem egy jó példa arra, hogy bátran használjátok és keverjétek a színeket!

Forrás
Ha nem találsz türkiz kiegészítőket, vagy festéket, akkor a kék-sárga kombinációt is választhatod helyette. Szerintem nagyon vidám! Nekem különösen tetszik még a két kék puff, ahova leülhetnek a barátok, barátnők. :)

Forrás
És itt van még két példa ebben a színvilágban, a türkiz-rózsaszín...

Forrás
 ....és a türkiz-barna. Szerintem szuperjól mutat egymás mellett ez a két szín, mert a türkiz élénkségét a sötétbarna egy kicsit oldja. Nektek melyik a kedvencetek?

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular

Recent

Comments